Závěrečné reporty českého výzkumného týmu ISOTIS a poděkování za spolupráci

8.2.2020 17:00 Veröffentlicht von

V prosinci 2019 jsme úspěšně ukončili evropský výzkumný projekt ISOTIS – Inkluzivní vzdělávání a sociální podpora v překonávání nerovností ve společnosti (Horizon 2020). Z výzkumných aktivit vzešlo velké množství zajímavých a důležitých poznatků. Všechny jsou shrnuty v závěrečných zprávách, které si můžete přečíst v anglickém jazyce zde https://www.isotis.org/en/publications. Děkujeme všem kolegům a kolegyním za skvělou spolupráci, všem tazatelům, tazatelkám a zejména všem účastníkům a účastnicím výzkumu, bez kterých bychom tyto poznatky nezískali.

Reporty z výzkumného projektu, na kterých se podílel český výzkumný tým

D2.4 Technical Report on the Child interview study (.pdf)
30. April 2019

D2.5 Resources, experiences, and support needs of families in disadvantaged communities – Supplementary online appendix for part 3 (.pdf)
31. October 2019

D2.5 Resources, experiences, and support needs of families in disadvantaged communities (.pdf)
31. October 2019

D2.5 Parent in-depth interview study Technical report (.pdf)
31. October 2018

D3.5 Integrative Report on parent and familyfocused support to increase educational equality (.pdf)
31. October 2019

D4.4 Section A: The ISOTIS Virtual Learning Environment & Section B: Multilingualism and global competence in ECEC & Primary School settings (.pdf)
30 September 2019

D5.3 Internet survey among staff working in formal and informal (education) sectors in ten European countries (.pdf)
30. November 2018

D5.4 A Virtual Learning Environment model of professional development aimed at enhancing diversity and inclusiveness (.pdf)
30. September 2019

D6.3 Interview Study of Service Providers and Coordinators on Inter-Agency Coordination for Children and Families (.pdf)
28. February 2019

ICT-facilitated parent interventions to support families with young children in linguistically diverse contexts (.pdf)
30. September 2019

Kategorisiert in: ,

Dieser Artikel wurde verfasst von Lenka Gajzlerová