![Foto-akce-Tvoření úloh aneb je možné nerozumět matematice, která se učí na 1. stupni ZŠ?](https://katedry.ped.muni.cz/matematika/wp-content/uploads/sites/14/2023/11/matemhospes_20231129_151558-1024x771.jpg)
Tvoření úloh aneb je možné nerozumět matematice, která se učí na 1. stupni ZŠ?
Tvorba matematických úloh je v kontextu přípravy učitele zásadní pro rozvoj oborově didaktické kompetence budoucího pedagoga. Doc. Hošpesová ve své přednášce provedla posluchače vyhodnocením svého výzkumu. Hledaly se úlohy, v nichž se ukazovaly nedostatky v zadání, postupu výkladu a jiné.
Byla to inspirativní a poučná lekce, která otevřela nový pohled na problematiku efektivity výuky matematiky na prvním stupni základní školy.
Děkujeme doc. Aleně Hošpesové za sdílení svých znalostí a odborných poznatků.