Na začátku tohoto období jsme s animátory řešili práci v terénu. iStěžoval si na chybějící materiál, prošli jsme s nimi týdenní program, který Iris vypracovala, drtivá většina aktivit pomůcky nepotřebuje. Po schůzce jsme je začali učit hry, které taky nevyžadují materiál. Poprosili jsme je, aby přispěli do publikace o projektu, kterou připravuje MU.
Sešli jsme se s ředitelem edukace. Od července slíbil platit nájem v plné výši, vždy 3 měsíce dopředu. Dostal program Kurzu pedagoga volného času, dodáme mu ještě skripta, která při výuce používáme, certifikáty na konci kurzu orazítkuje i edukace. Předali jsme mu program práce kabinetu i týdenní program práce v terénu, společně se seznamem materiálu, který animátoři potřebují. Podívá se po vyřazených učebnicích, se kterými už učitelé nepracují, a které bychom mohli využít pro naši práci v kabinetu a v terénu. Pracuje se na pozvání angolské delegace do ČR.
Od června probíhá dopolední a odpolední výuka angličtiny, vždy 2 x týdně. Odpolední kurz je pro dospělé, dopolední pro děti. Účastní se ho hodně dětí zaměstnanců edukace, ty zaujala možnost mít pro ně dopoledne organizovaný program. Kromě úterý chodí děti do kabinetu každý den dopoledne, buď na angličtinu nebo na jiné aktivity, podobné těm, které se praktikují v jangách.
S luandskou skupinou Divadla utlačovaných domlouváme jejich pobyt v Kuitu na konci července, s Cornéliem řešíme studium jeho dětí v ČR.